هانیه زهراهانیه زهرا، تا این لحظه: 13 سال و 11 ماه و 11 روز سن داره

فرشته های زندگی

شوخی مدرسه

1392/7/15 10:15
نویسنده : مامان
640 بازدید
اشتراک گذاری

مامان امروز مدرسه با من یه شوخی کرد البته من با دوستم شوخی کردیم مدرسه هم با ما شوخی کرد به ما میگن رفیق

حالا مامان شوخیتون چی بود همدیگرو که ناراحت نکردین

نه بابا من اول دوستم رو فوت کردم که خنک بشه اونم مثلا ناراحت شد گریه شد رفت به خانم کاظمی(معلم کلاس) گفت بعد اومد زد به دست من منم مثلا ناراحت شدم گریه کردم رفتم پیش خانم اونم گفت اشکال نداره حالا دوتاتون بریم دستو صورتتون رو بشورین ماهم رفتیم ولی مدرسه با ما شوخی کرد آب قطع بود دیدی چقد جالب خداکنه دوباره مدرسه با ما شوخی کنه 

گفتگوی یک مادر با فرزند کلاس اولی بعد از مدرسه ساعت یک ظهر در تاریخ یکشنبه 92/7/14

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (2)

یاس نقره ای
15 مهر 92 16:04
سلام خانمی
خدا برات زهراهاتو نگه داره،چقدر نازن؟
چند سال اختلاف سنی دارن؟
راضی هستی؟
منم دوست دارم یه نی نی دیگه بیاد،کاشکی دختر باشه،ای خدااااااااااااااااا
مهدیه زهرا دو سال و هفت ماهشه،خوبه به نظرت؟
به راهنماییت احتیاج دارم عزیزم
دخترای گلتو ببوس


ممنون که به ما سر میزنی دختر گل شما هم مثل ماه می مونه خدا نگهدارش باشه فاصله سنی بچه ها 3 ساله

عمه مرضیه
20 مهر 92 0:21
چه فرایند پیچیده ای بود من یه چن باری خوندم مراحل رو ولی راستی راستی آب مدرسه قطع بوده؟!!! موقتی دیگه؟ واسه تعمیر؟ جیره بندی شده آیا؟